Sağlık ocaginda gecen hafta kan verdim. Neut ve mcv denilen degerlerim biraz yüksek çıkmış mesela 95 olmasi gerekirken 98 , 6 çıkması gereken deger 7.54 çıkmış. Sağlık ocağındaki doktorum biraz yüksek çok değil ama kadin dogumcuna sor dedi. Gebeliğin başından beri hic hasta grip vs olmadim. Kendi doktorumda hamile birine göre normal değerler korkulacak bi sey yok dedi ama benim kafama takıldı