Kubra034235 ayyy hadi Allah yardımcın olsun🙏🏻Bnde karataş hastanesinfe 19 kasımda sezeryanla prensesimi kucağıma aldım doktorum Osman Çelikti. Doktorumdan, anestezi uzmanından, ameliyathanede ki tüm kişilerden çok çok çok memnun kaldım. Hayırlısıyla bebişine kavuşursun inşallah☺️