Fatosbulut Kızlar 38+5 im bu gün normalde bebeğim çok hareketliydi hiç durmadan hareket ederdi bu gün 2 kere hareket etti ve saniyelik hareketlerdi normal mi acaba doğum yaklaştığı için mi böyle oldu
Lolo3434 Fatosbulut bende burda bekleyim aynı sıkıntı bende de var bazen sadece bir yerde kasılıp kalıyor bazen hç hareket etmiyor anlayamadım valla 36 haftalığız😶😶😶
Sevvim Ve 37. Haftada ayni durumu yasamistim tedirgin olup dr aradim birseyler yiyip sol tarafa yatip bekleyin hala devam ederse dr arayin. Stres yapincada oynamiyor bebek (kordon mu dolandi acaba diye korkmustum ) Kasilmaya gelince rahim kas yapisi oldugu icin normal dedi.
Babyakca2891 Kızlar birsey sorucam sizlere biz bugün 15+6 olduk dünden önceki gün baya bir karnımda hareket tarzı şeyleri hissediyordum ama bugün hiç birşey yok bu durum normal mi ya da bisi mi olmuştur doktora gitsem mi ilk gebelik bi bilgimde yok