Kizlar 21 haftalikken detayliya girmiştim karacigerinin daha koyu olması gerekiyo akciğeri ile ayni renk nerdeyse dedi doktor. Çıkışta elime bi kağıt verdiler orda bebeğin genel durumu yaziyor ama bu söylediği yok o kağıtta önemli bi sey olsa ordada yazardi ve başka bölüme yonlendirirdi dimi?