Kızlar yarın 30. haftamıza giricez inşallah. Ama 2-3. Gündür kendini o kadar çok topluyoki günün yarısı böyle geçiyor. Gece sola yada sağa yatarken yattığım tarafım ağrıyo karnım mesela. Bu haftalarda normalmi erkek bebek çok toplanır diyolar doğrumu bilemedim hastane randevum hafta içi