Ucu etin yahnisi diyorum… o kadar para verip yaptırdığımız halde acaba diyoruz ALLAH korusun tabi ama bilmiyorum herşey bu kadar pahalılanırken bunu duymak garip geldi şuan eczaneye girdiğinizde devletin verdiği ilaçlar için bile en az 100 150₺ ödemeden çıkamıyorsunuz bilemedim🤷🏼♀️