1kucukbaby ikinci hamileliğim geçen hafta doktorumla konuşup güldük normal doğumdu ilki yine gidişatımız çok şükür normal doğum görünüyor 37+4 haftalık sezaryen den çok korkuyorum dedim ilki normalmiş korkmadın mı dedi hayır dedim şimdi bilerek gidiyorsun başına ne geleceği dedi ilk doğum cahil cesareti dedim biliyorum neler olacak ama korkmuyorum dedim benim tek düşündüğüm oğlum bir gece de olsa ayrı kalacak benden bu zamana kadar hiç tek kalmadı saatlik kaldı ama 5 aylık falandı ve bir iki defa o da sayılı şimdi tuvalete girsem kapıda bekliyor sadece onu arkamda bırakmak üzüyor yoksa gerçekten kalbinize kötü hiç bir şey getirmeyin YouTube da geçen bir video izledim normal doğumun kolay olması için 5 madde diyorki uzmanı beyinle birlikte gerçekleşir doğum doğumda ağrı değil kasılmalar vardır ağrım ne zaman başlayacak nasıl bir şey diye düşünürseniz kasılmayı ağrı acı olarak hissedersiniz hiç bir doğum hikayesini dinleyip beyni doldurmayın kendi doğum hikayenizi yazın kafayı boşaltın düşüncelere girmeyin vücudu serbest bırakın ki kasılmalarla birlikte açılma ve bebeğin geçişi kolay olsun suni sancı ile doğum yaptım devlet hastanesinde bağırmadım kendimi yormadım evet son bir saat belki çok zorlandım ama oğlumu kucağıma almaktı sadece düşüncem canımın daha ne kadar yanacağı değil doğru nefes çok önemli sadece nefes egzersizlerini araştırın kalan herşeyi akışına bırakın