Gokcem kızımda son anda sezeryana alındım suyum gerçekten fazlaydı artık yğrğyemez olmuştum görenler ikizmi diyodu. Ayrıca devlet hastanesinde doğum yapmıştım. Zeynep kamilde öyle kolay kolay sezeryana almıyolar.
Şimdi yine suyum fazla ve zorlanıyorum karnım patlayacak gibi.
Tabi sizin durumunuzu bilmem ama inşallah iyidir. Yoktur su fazlalığı