Merhaba anne ve anne adayları. Benim ilk doğumum olacak. Ve ne şekil doğuracağım net değil henüz. Gönlümden geçen normal doğum ama hayırlısı tabiki.. Hiç video vs izlemedim doğuma dair korkum tetiklenmesin diye hatta buradaki doğum hikayelerini bile okumuyorum ama bazen düşününce bile daralıyor nefes alamıyorum.. insanlar anlatıyor acılı gözlerle bakıyorlar her ne kadar belli etmemeye çalışsalar da.. kurbanlık koyun gibi hissediyorum kendimi😁 İllaki herkesin doğumu kendine özgüdür ama benim gibi korkup rahat doğum geçiren oldu mu? Bu çocuk burdan nasıl çıkacak aklım almıyor😂
Yoksa doğum da, ilk gece hikayeleri gibi efsaneleşmiş abartıdan mı ibaret?