Bende de doğumdan sonra oldu 3 hafta içinde kendiliğinden geçti çok şükür. Cok araştırmistim o zaman şimdi görünce cevap yazmak istedim.Zorlanarak kasimamaya çalıştım. Cok kasindiginda terliyosam kiyafet temas ediyosa bebe pudrasi döktüm ki biraz kasintiyi hafifletti bende. Sonra kendiliginden azalarak geçti.