EMFE Enesnazan8181 yok canım ben okadar çok ictimki yazın ortasında için yandıkça.cok abartma ama 1 bardak falan.bilemefin 2 .Ama büyük ihtimal oğlum olucak🤣🤣
Selim_Alparslan Enesnazan8181 bende içmiştim canım sorun olacağını sanmıyorum ama fazla abartmamak gerek tansiyonun çıkmaması için
Enesnazan8181 Selim_Alparslan faydasıda çok var ama turşunun ama gebelikte nasıl olur onu bilmem o yüzden dediğin gibi fazla aşırıya kaçmamak gerekiyor 😊
Selim_Alparslan Enesnazan8181 bende suyunu değilde normal yiyorum ama dikkat etmeye çalışıyorum çok tuz ödem yapıyor bana ve tansiyonu yükseltmemeye çalışıyorum canım sende dikkat et afiyet olsun😍