Gamzeciks Senin kanın negatif esinin ki pozitif olma durumudur eger bebek senin kanından olmazsa alyuvarlar bebegininkiyle savaşmaya basliyor. Hamileligin süresince bi kanaman olursa bekleme hemen hastaneye git ve kan uyuşmazlığı iğnesi yaptir. Yok eger kanaman olmazsa 28. Haftada kan uyuşmazligi ignesi yapiyolar dogumdan sonrada bebege igne yapiyolar. Ilk hamilelikte sorun olmuyor ama ikinci ucuncu hamileliginde kan uyusmazligi zararli canım igne yapilmasi şart. Esimle bendede kan uyuşmazligi oldu ve bana igne yaptilar dogumumdan sonrada bebegime ignr yapicaklar