Kızlar emzirdiğiniz zaman saçınızı boyaladınız mı?Saçım başım berbat halde hamileydim diye boyalamadım hiç şuan aynaya baktığımda kendimi tanıyamıyorum🥲Oglumu iki saatte bir emziriyorum ama yaptıracağım saç boyası 4-5 saat sürermiş..Ben o kokulu halde bebeğime yaklaşamam ki🥹Emzirme örtüsü falan kullansam yine koku ona gider dimi başımı falan sarsam kapatsam😒Off nasıl yaptınız bi fikir verinnn😓