sevaldqn1 En son doktorum erkeğe çok benziyor dedi, ilerleyen haftalarda degişirmi acaba kız diye tahmin edip erkeğe dönen bir cok kisi gördüm de burda merak ettim başına gelen varmı yada bildiğiniz?🥹
Agg0207 sevaldqn1 kaçıncı haftada tahminde bulundu benim ilk gebeligimde 13. Haftada erkek dedi doktorum ve bizde gördük eşimle sonra 17. Haftalarda gidince bı baktık kızmış meğer bacak arasına kordon girmiş erkek gibi durmuş Kordon’da çok yanıltıyor
myangelson sevaldqn1 benziyor dediyse değişme ihtimali olur kesin konustugu zaman değişmez genelde. Aslında bizim de 12 de erkeğe benziyor dedi 16 da kesinlestiririz dedi 16 da kesin erkek dedi detaylida da tekrar kesinlestirdi 😂
Gizemmiray35 sevaldqn1 biz varız 20. Haftaya kadar erkeğe benzettiler detaylıda kız olduğunu öğrendik
sevaldqn1 myangelson ay bende de işte 16da erkege beziyor dedi benimde aklıma acaba değişir mi diye geldi😂
Busrabulduk- Değişebilir canım kız bebeklerdeki çıkıntıya klitoris deniyor onu doktorlar bazen pipi sanabiliyor detaylıda net bir şekilde öğrenebilirsin
sevaldqn1 myangelson detaylıya randevu almam gerekiyor onun için de randevu yok😂 özele git diyenlerde oldu ama o kadar parayı vermek istemem🥲
myangelson sevaldqn1 ahh bu randevu isleri ah 🥲 yani detaylı ultrason baya önemli randevu bulamazsan yaptirmayacak misin ki
Jale92 sevaldqn1 tabiki herkesin bütcesine göre birşey. Ama inanın çok güzel birşey detaylıda izlemek. Ben erken gittim 21 haftada keske 23-24 haftaya kadar bekleseydim daha net görüntüler yakalardık.
sevaldqn1 myangelson yani bir yolunu bulup illaki yaptırırım tabiki bebeğimden önemli değil hiç bir şey 🥹🫶 demek istediğim devlet varken orda yaptırma şansım varken özele bilerek gidip asla yaptırmam ama devlette de randevu bulamayıp ortada kalırsam tabiki özele başvururum❤️
birannis_ sevaldqn1 13+5 de kıza benzetti ama net konuşmadı 3 hafta sonra bakalım dedi net olsun dedi 16+5 de erkek olduğunu öğrendik
myangelson sevaldqn1 ay evet devlette yaptırma imkanı olunca orada yaptırmak daha iyi oluyor ben hamileyken randevu bulamıyordum bir de devlet Hastanesi’yle hiç iyi anılarım olmadı hamileyken o yüzden ozelle devam ettim hep şimdi de buradan tayin çıkmadan ozeldeki doktorum ile başlamak istiyorum hamileliğe serklaj falan atılması gerekiyor çünkü en azından geçmişimi biliyor doktor