
Kızlar 12 haftalıkken doktor kız olma ihtimali daha yüksek demişti burdan çok kişide kız dedi erkek diyende oldu dün 14. Haftada gittim çikolata meyve suyu içtim ve direk gördü doktor net erkek dedi bende hocam değişirmi dedim yok dedi ama çok kişiden erkekten kıza döndüğünü duydum bi iki kişide bu görüntüye kız dedi oradaki erkek görüntüsüne çizgi var genelde kızlarda çizgi olur dediler sizce nedir önceliğim tabikide eli ayağı düzgün Sağlıklı olması rabbim hayırla sağlıkla nasip etsin inşallah 🤲