Prensesdiana seni üzmek değil amacım canım. Sana yardımcı olmaya çalışıyorum. Doktorun yanlışı olmaz diye bir şey yok. O da bi kul. Sen yanlış anlamış olabilirsin ya da. Bak kaç arkadaş yazmış sana yüzlü değerlerle kese görünmez diye. Hepimizin artık bu konularda bi bilgisi var az çok. Başka bi doktora git netleştir durumunu.. O görüntü kese görüntüsü değil ayrıca. Ya sen ya doktorun yanlışsınız. Dilerim gönlünce olur.