zuleyha234_ Ben Aralık ayında kimyasal gebelik yaşadım o zaman ultrasonda vs bir sorun yoktu, sonra Ocak ayında regl olmadım şubatta doktora gittim ultrasonda polikistik över başlangıcı vardı. Ama insülin direncim vs normaldi sınırda bile değil baya normaldi, sadece ultrason görüntüsünde başlayan bir şeydi. 58 kiloydum doktorum kilo alma da verme de dedi. Matofin diye bir ilaç verdi bana ama şeker hastalarının kullandığı bir ilaç resmen ve kullanmadım ben içime sinmedi. Folik asit kullanıyordum sadece şubat 6 da kendiliğinden adet oldum sonra hep yine düzende gitti. Mart 7 son regl tarihim 14+3 haftalık hamileyim:) Doğal yolla oldu