Merhaba sevgili anne adayları ben 32 haftalık hamileyim hamilegim ilk başından beri iştahsızlık var daha dogrusu bazı seylerden tiksindim ama sevdigim şeyleri güzel yiyordum ama bu haftalarda artık o ladar iştahsızımki hiçbirşey yemwk istemiyorum sevdigim şeyler bile yemek istwmiyorum yemek yemekten hiç bi zevk almıyorum benegimin kilo 30 haftada 1.475 .şuan bilmiyorum kiloda iyi ama ben gibi olan hamileler varmı merak ediyorum