Gulcag gamzerk ilk başlarda soğuk iyi geliyordu son 3 gündür çok kaynatmadan ılık süte bal karıştırıp içiyorum uykumdan uyandıran yanma geçti mis gibi uyuyorum dene istersen canım. Normal gün içinde sütten sıkmamak için elma o da bastırıyor biraz 😇
cemilev Vallaha ben yarim su bardağına bir cay kaşığı karbonat koyup içiyorum anında kesiyor tavsiye ederim cnm
Oykusko Gaviscon şurup anında etki ediyor bana her gün içiyorum bir iki ölçek doktorumun tavsiyesiyle tabiki 👍🏼
KaderAdnan rennie duo şurupda anında kesiyor en iyi gelen şey o oluyor bana da bence hemen eczaneden aldır
EsraDilbaz 35+5 oldum bu zamana kadar mide yanmam 8 9 kere o da baharatlı yağlı acılı falan yediğimden benim neden midem yanmıyor acaba 🤔 hayır şey derler bebeğin saçları çıkmaya başlayınca mide yanması oluyor diye benim kız kel mi doğacak yani 😂😂
Mltmkc EsraDilbaz eğer saçla ilgisi varsa yanmanın, ben içimde kurtadam büyütüyorum muhtemelen.. 😁 Yanmayla uykudan uyandığım oluyor..
Mltmkc Salatalık çok iyi geliyor bana da.. Bir de maden suyu kesinlikle.. Bir de naçizane tavsiyem, sağ tarafına yatma, o da yanmayı arttırıyo.. (Bu sadece bana olmuyor, genel bilgi..) 😊
EsraDilbaz Mltmkc Ya öyle söylerlerdi eskiden sanki saçları çıkmaya başlayınca diye gerçi ben hamileliğimde hiç duymadım okumadım böyle bi yazı falan eskiler öyle düşünüyordu sanırım söylediklerine göre :)
Seresozge gamzerk şurup al doktoruna danışarak zaten hemen yazıyolar ben cok dogal olarak geçirmeye calıstım ama şurup en kalıcı çözüm anında geçiriyor rennie duo. Reçetesiz de alabiliyosun ama doktora bi danış ben öyle rahat uyuyorum Geceleri