happymuti
happymuti çok üzgünüm kaybınız için ancak bu tarz üzücü ve kötü tecrübelerin paylaşılması endişeli olan anne adayını daha da strese sokuyor. Keşke böyle bilgiler vermesem birbirimize olabildiğince yapıcı bilgiler verip destek olsak. Kendimden biliyorum hamile olduğumu öğrenen yok ben şu ay da düşük yaprım, yok daha hamile sayılmazsın bu haftalar bebek hala misafir, işte ben 7 aylıkken bebeğin kalbi durdu vs vs bir aürü abuk sabuk tecrübe aktarımı yapmışlardı doğal olarak bende gerim gerim gerilmiştim. Halbu ki sorduğumda çoğu zaten riskli gebelikmiş ve süreç zaten başından beri anormal işliyormuş ama tabi kimse benim ki riskli gebelikti zaten sıkıntılıydı başından beri demiyor siz sormadıkça 🤦🏻♀️