zengooo Arkadaslar bel agrim yoktu daha keseyi yeni gordum kalp atışı duymadik daha ama bugun bi bel agrim var hic yoktu adet gibi sizde de varmi
NURGUL97 zengooo hamileliğimi öğrenmeden önce yani daha regli olmama 3-4 gün kala kasık ağrılarım başladı canım😔 Şu an uygulamaya göre 4+3 haftalık. Dün bel ağrısı da başladı😕 Salı günü doktor randevum var, bakalım inşallah herşey yolundadır🙏🏻🫶🏻
Yagmure zengooo ay o zamanlarda bel ağrısı kasık ağrısı adet olacakmışım gibi sancılar çektim hatta test yaparken önceki aydada gecikmem olmuştu zaten diye negatifi görmek için yapmıştım stres yapmim vücudum rahatlasın negatifi görüp diye 😂 26 haftalık olduk hala ağrıyolar artarak geliyor resmen
ikibebisim zengooo benim ağrı 10 gün kadar sürdü kontrole gittiğimde ağrının geçeli baya olmuştu o yüzden doktora ağrı için birşey demedim şuanda 8+3