Aishvet7 merhaba geçmiş olsun ne yaptınız . Bende aynı durumdayım . Hemde tüp bebekti , 1 yıl sonunda pozitifi görmüştük . Kese aşağıda ve beta hcg yavaş artıyor . Kanama oldum . Düşük yapabilirsiniz dedi doktor . Yine se Allah tan ümidimi kesmek istemiyorum 😔🤲🤲