Kyaa1204 depend mutlaka al kurtarıcı,sıcak su torbası tavsiye ederjm sezaryenden sonra bel,omuz,boyun ağrısı oluyor ben ağrıyan yerlere koyuyordum çok iyi geliyordu ayrıca banyo yapamadığın için göğüslerime de koyup masaj yapıyordum süt için….kayısı hoşafı zaten biliyosundur mutlaka yap götür kendinle günde en az 5 bardak iç,şekersiz nescafe boooll booooll iç narkozu atmak için,hırka koy mutlaka havaların sıcak olmasına aldanma üstünü özellikle sırtını sıcak tut yoksa sonra Allah korusun çok ağrısını çekersin….su ısıtıcı kettle da götürmeni tavsiye ederim kahve,rezene çayı,sıcak su torbası için ben 3 gün hep kullandım….ben pijama takımı kullandım rahattı gayet rahat 3 tane pijama götür kendinle lazım oluyor çünkü kan falan bulaşıyor….aklıma bunlar geldi şu an hayırlı doğumlar 🥰❤