kızlar merhaba ben her yaz Eda Taşpınar bomba bronzlaştırıcısını kullanıyorum cildim buğday tenli olduğundan dolayı kızarma yapmadan direk bronzlaşıyor hamileyken bu kremi kullanmanın bir zararı olur mu yani vücudunuza sürdüğümüz bir şeyin bebeğe zararı olur mu?