tahminazengin1 EdaClp Siz kaç haftalık doğum yapacaksınız acaba ben 32+2deyim 38-39da alırız dedi tahmini 2 ağustosa denk geliyo dedi
Pati23 Neden sezaryen doktorlar direkt anlıyor mu ilk hamileliğim tam bilgim yok sorum saçma olabilir kusura bakmayın 🥲😂
EdaClp Pati23 benim kalbimde sıkıntı var ilk kontrole gittiğimizde sezeryan olucak normali deneyemezsin bile demişti o yüzden sezeryan 🤷🏼♀️
EdaClp tahminazengin1 ben şuan 31+2 günlüğüm ağustosun 2 sine kendini ayarla dedi işte doktor bizimki biraz tosun da 😂
Minis122 EdaClp sahlikla geksin erken vermis gunu doktorunuz ben 32+3 haftaligim henuz gun yok tahmini dedi. Ultrasonda 34+4 haftalik cikiyor
Minis122 EdaClp gelisimi onde gidiyor benim doktorum sasirdi bira 15 gunden fazla onde olmasi problem degil ama iri biraz dedi. Yedigin hersey yaramis sekerinmi var dedi sekerden supheleniyorlwr sadece
Sengul-9798 EdaClp canım tarihi sen mi konuşuyor sun yoksa Dr kontrol de kendisi mi söylüyor ben 32+3 günlük hamileyim daha bişey söylemedi de merak ettim ayın 26 sında kontrolüm var
EdaClp Sengul-9798 ben sordum ne zaman olur doğum diye öyle tarih verdi haftasını vs de kendi anlatıyor doktorum