Gzdde Alpelo35 ben cok cektim mide yanmasından anlatamam artk birşey yemeye korkuyodum mide koruyucu ve şurupla idare ettim.nexium ve renniyle hafifledi rennie tek basına etki yapmadı ama mide koruyucuyla beraber başarılı
Alpelo35 Gzdde nexium da artık fayda etmiyor bağışıklık kazandı vücudum sanırım başka bir ilaç isticem doktorumdan 🥺
Honeybaby_ Alpelo35 Doktorunuzdan mide koruyucu isteyin hamilelik için güvenli bir ilaç verdi bana hiç birşey midemi yakmıyor içmeyince ☠️ Felaket oluyordu
Aslan10 Alpelo35 rennie tavsiye ederim çok rahatlatıyor gaviskon ve salatalık da kullanabilirsin hamilelikte kullanılabiliyor rennie ve gaviskon canım