Kubra00111 Merhaba yumurta takibi yaptırmak istiyorum ne zaman gitmem gerek nasıl yol izleniyor 6 aylık evliyim gebelik oluşmadı adet oncesi sonrası fark eder mi
arirangg Kubra00111 Adetinizin 2 ya da 3. Günü gidin. Hormon tahlili de yapılıyor o gün. Sonrası için doktor yönlendirir
mombarbie_ Kubra00111 daha çok yeni evliymissiniz Bi doktor kontrolünden sonra ovulasyon testi kullanarak da takip edebilirsiniz dilerseniz
elifsen İlk yapmanız gereken adetin ikinci günü gidip hormon testi yaptırmanız. Muayenede problem yok ise âdetin izin 12.-15. Günleri arasında sizi yumurtladınız mı diye bakmak için çağırabilir.
Kubra00111 elifsen geçen ay hormon tahlili yaptırdım Dr gayet iyi dedi amh bakıldı o da 2.41 ona da iyi dedi eşin spremiyogram testi versin dedi
Kubra00111 mombarbie_ Dr kontrolüne bir çok kez gittim bı yumurtalık kisti olup geçti onun dışında yoğun stres yaşadığım dönemlerde ara kanamam oldu rahim duvarima bakıldı problem yok dendi
elifsen Kubra00111 o zaman adetin 11.günü gidin direkt yumurtladınız mı ona baksın. Eşiniz mutlaka test versin