34.haftamdayım geçen hafta kol bacaklarda 8 hafta gerilik tespit edildi bebeğin kilosu 1450 gr bu hafta başka bir doktora daha gittim o da bacakta eğrilik fark etti ve cam bebek olabileceğini söyledi. Göğüs kafesinde de darlık varmış karın çevresi 4 hafta kadar geri. Ne yapacağımı bilmiyorum, bayramdan sonra doğum gerçekleştirilecek çok korkuyorum artık psikolojim alt üst oldu 😔