minikkelebegimmm canım spermlerin kalitesi olarak 2günde bir deneyebilirsiniz tabi biz her gün denemiştik ama bu yumurtlama günlerini gösteren programlara göre 3ay denedik olmadı.megersem ben daha erken yumurtluyomusum program herkese klasik adet baslangıcından 14.gün gösteriyor cünkü.sonra bi yakınım ovulasyon testi önerdi.kesin çözüm☺Birde mutlaka öncesinde bi kadın doguma git kontrole ben gittim iltihap falan varsa zorlastırıyor cnkü.sıkıntı var mı kullanmam greken bi ilaç diye tedbiren.inş en kısa zamanda olur bebegin.ben o 3ay her tahlil verdigimde idrar yolu iltihabı sonucunu alıp aglayarak cıktm hastaneden insan hemencik olcak gibi hissediyor basta☺