Anne2406 Hanımlar 15 haftalık hamileyim 2 gundur ensemde uyuşma ve bas donmem var tansıyonum 10 a 7 cktı neden oluyordur fikri olan var mı
Melekannee17 Gebelik baş ağrısı yapabiliyor canım bazı kadınlarda. Hamilelik belirtisi de olabilir tansiyon da olabilir. Sen tansiyonunu takip et ne olur olmaz hatta not al doktorun sorabilir belki