Hanımlar gebelik sürecinde eşinize karşı bakış açınız tahammülünüz değişti mi ben henüz sürecin başlarındayım fakat eşime karşı sevgim tahammülüm kalmadı gibi hissediyorum ya gerçekten o beni rahatsız edecek şeyler yapıyor yada ben onun her yaptığından rahatsız oluyorum eskiden gözüme görünmeyen şeyleri bile şimdi daha çok gözüme batar oldu ne olacak böyle :(