Gizemnur20 yani gebelikte 140 üstü şeker var demek arkadaşıminda 165 çıkmıştı ona da doktor iyi demişti nitekim diyet yapmadi ve doğuma yakın su fazlalığı oluştu bebeği ileri gitmeye başladı ve erken doğum yapacaktı az kalsın yani gebelikte sınır 140 canım senin 175 çıkmış bu değere şeker var ve diyet yapman lazım tabi sen bilirsin ne yapıp yapmayacağına inşallah sağ salim alırsın bebeğini kucağına