aminehumamoms ilk bebeğimde kız dedi doktor genelde de yanılıyormuş zaten biz iki ay koz bildik Detaylı ultrasonda öğrendik oğlumuz olacağını ikinci bebeğimde hiç söyletmedim doktorlara devlete gidiyorum eşim gelemiyor yanımda özele gittik detaylıda eşimle birlikte öğrendik bir oğlumuz daha olacak 21. Haftada öğrendik