Bu biraz şehre, doktora, hastenenin yapısına bağlı bence. Ben hep özele gittim özelde doğum yaptım çok da memnun kaldım her şeyinden, devlet hastanesi nedense bana bu konuda çok güven veremedi burada.
Geçenlerde burada bir tanıdık doğumda devleti tercih etmiş, ille de normal olacak diye kadını makata kadar dikişlemişler mahvetmisler 4-5 gün hastanede yattı zar zor kanamasını durdurdular falan.
Eğer devlet hastanesi güvenilirse, daha önceden deneyimleyip memnun kalan kimse olmuşsa o şekilde tercih edin bence