Kubra55565 Ben Ankara etlik şehir hastanesinde yaptırdım. Özeller genelde muayene ücreti veya daha fazlası kadar ücret istiyordu. Şehir hastaneleri yapıyor ama önceden randevu almak lazım. Eğer randevu yok deseler bile ara ara gidip sormak lazım. Çünkü bazıları gelmiyor ve yer açılıyor. Ben o sayede girdim. İyi ki devlette olabildim valla 😂