Tomvejerry öncelikle e devletten olmuyor. ben bizzat kendim mahkeme kararı ile değiştirdim. adliyeye gidip isim değişikliği için dava açmak istediğinizi söylüyorsunuz. (Sildirmek de aynı şey) isterseniz internetten örnek bir dilekçe bulup kendiniz hazırlayıp götürün isterseniz orda yazdırın. (Ücreti ne kadar bilmiyorum ben kendim yazmıştım internetten bakıp) sonrasında belirli bi ücret ödeyip davanızı açıyorsunuz. Ücretleri hatırlamıyorum maalesef zaman da geçti üstünden zaten zamlanmıştır o da kesin.. sonrasında tebligat gelmesini bekliyosunuz tebligat geldiğinde orda duruşma günü saati yazar. Duruşma 3 dk falan sürüyor soru bile sormuyor benim öyle olmuştu. Duruşma karara bağlanınca bi de resmi gazete ilanı için bi ücret ödüyosunuz. Sonra bekliyosunuz e devlette isim değişiyo. Değiştikten sonra gidip yeni kimlik çıkarttırıyosunuz nüfus müdürlüğünden. Uzun yazdığıma bakmayın toplamda adliyeye 2 defa gidiyosunuz gerisi bekleme süreci. Benim tam 6 ay sürdü yeni kimliği almam