Tansiyonum 12/8 13/9 arası seyrediyor alfamet ve coraspirin kullanıyordum bebeğim 1165 gram karın çevresi 10 gün geriden geldiği tansiyon dolayısıyla beslenmesine ilerde sorun açabileceğini söyleyerek oksapar başladı herhangi bir pıhtılaşma sorunum yok tansiyon ve bebeğin gelişimi içinmiş bu kadar geç haftalarda başlayan oldu mu acaba