Tugbavepamuguuu Kızlar çok tedirginim bir haftadır şiddetli öksürük yaşıyorum ve dünde oldu her öksürüğümde altımdan sıvı kaçtı ve normalde her gün hissederdim bebeği ama iki gündür hiç hareket hissetmiyorum çok moralim bozuk bugün öğleden sonra kontrolümüz var ama içim hiç rahat değil 🥲🥲
Ilk-gebeligim Tugbavepamuguuu doktor kontrolünün saati gelene kadar çikolata tatlı birşeyler yiyip uzanıp dinlenip hissetmeye çalış bazen bebeğin pozisyona bağlı olarakda hissedemediğimiz olabiliyor
Yareneylul Tugbavepamuguuu çikolota vişne suyu yemeyi içmeyi denedinmi canım belki sen öksürünce hissetmiyorsun kötü düşünme hemen
Agg0207 Tugbavepamuguuu hafta olarak çok küçükmus canım çok normal günün çoğunluğunu uyuyarak geçiriyorlar zaten
_Kubraaa_ Tugbavepamuguuu bu haftada hareket hissetmek çok zor . 2,3 günde bir hafiften birşey hissedilebilir. Ben net olarak 23.haftadan sonra hissetmeye başladım, çoğu kişide öyle zaten. Korkmana gerek yok yani ama yinede doktoruna görün, için rahat etsin
Tugbavepamuguuu _Kubraaa_ ya evet normalde öyle fakat ben 17. Haftadan beri her gün hissediyordum bi an da hissetmeyince insan korkuyor ve aşırı hastayım bir haftadır bebeğe zarar gelmesinden korkuyorum
_Kubraaa_ Tugbavepamuguuu inan bende 16.haftadan sonra bebeğimi hissediyordum, ama 23.haftama gelince önceki hissettiklerim hiçbirşey değilmiş dedim. Onlar sadece hafif titreşim gibiydi, arada zaten duruyordu. Korkmanıza cidden gerek yok. Daha çok küçük.
Tugbavepamuguuu _Kubraaa_ teşekkür ederim inşallah öyledir 🤦🏻♀️ daha önce kanama vs düşük tehlikesi yaşadığım için her şeyden korkar oldum
Tugbavepamuguuu Yareneylul gittim canım çok şükür iyiymiş çok rahatladım sadece daha fazla ateşlenir öksürüğün durmazsa hastaneye yatıralım dedi bakalım antibiyotik kullanıyorum inşallah hastalık biter🤲🏻