Burcumommm yani şöyle söyliyim biz yegenım 4 yasındayken sinemaya girdik ve çıtı çıkmadı ki normal filmdi onunla alakası yoktu 😄
Misafirliğe gideriz kendi dökmeden yemeğini yer 2 yasından beri. Ortalık karıştırmaz dağıtmaz uslu sakin kişilik yapısı her ortama ayak uydurur. Yetişkin insan gibi. Nereye gidersen git yanımda cocuk var demedik biz hiç. Durur mu durmaz mı düşünmedik. Cok rahat serbest gezdik yani, 😄
Benım 21 aylık kzıım var suan ben onunla öyle değilim 😄