Mommybabyy Kanatsiz_1_melek gözlerim de bir sıkıntı yokta senin kanadının neden olmadığı belli 🤣🤣 millete salça olucağına işine bak 🤣 silik çizgi olunca böyle olmuyor zorlamanın anlamı yok 2 gün sonra tekrar yapar neyin kafasını yaşıyorsun
Evafor zumraninannesi99 bence bir kan verin bugün sağlık ocağı açıktı keşke verseydiniz kan neyse ki pozitif geldi bana hafif bir çizgi görünüyor 👍🙏
Aysnr11 zumraninannesi99 Ben bundan daha silik bir şekilde öğrenmiştim bence hamilesin canım baya belli oluyor silik de olsa 😇
zumraninannesi99 Aysnr11 inşallah 😍 adetim gelmedi bana da var gibi geliyor bı kaç güne tekrar test yapacağım bakalım.
hopefortomorrows zumraninannesi99 ![ Canım gölge mi çizgi mi belli değil. İki gün sonra bir kez daha test yap bence. Daha koyu hale gelirse kesin vardır
zumraninannesi99 zumraninannesi99 bugün tekrar test yaptım kızlar. Çok daha belirginleşti. Çok şükür.🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin 💗💗
erdmdml zumraninannesi99 gözünüz aydınnnn rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bizede dua edin mutlu haberi alalım😍😍💖💖
Hayal23455 zumraninannesi99 şu iki çizgiyi görmeyi kaç aydır bekliyorum :( o kadar yoruldum ki artık … sizin adınıza çok sevindim darısı bizlere olsun
zumraninannesi99 erdmdml aminnn😍 inşallah en kısa sürede hayırlı haberler alırsınız. 🥰🤲 Rabbim isteyen herkese bu mutluluğu yaşatsın. 💗