fizikcianne ilk bebeğimde 1 tane 5 li 1 tane 10 lu takım almıştım. Şimdi 2 bebeğim olacak 3 tane 5 li takım almayı planlıyorum.
10 lular aşırı pahalı birde mesela ben zıbın giydirmeidm olmadı kızıma. Şapkası kzııma küçük geldi asla takılmadı. Yani 10 lu biraz bize 7li takım gibi oldu. Battaniye bir sürü var suan eldiven takmadı kızım mecbur çorap geçiridk. Sözde takım giysin diye aldım ama olmadı 1 tane Fotografı full takımlı değil 🤭