Nergizos Minikmucize13 test yaptınız mı? Bugün yumurtlamamin tam 10.gunj. erken gebelik testi yapsam çıkar mı acaba çok merak ediyorum. Reglim de iki gün geçti
Seyma_kaya balbadem1 bende Ovulasyon dan 13 gün sonra öğrendim 10 gün sonra yaptığımda negatifti 13 gün sonra pozitif oldu şuan 4+6 yıl şükür