balbadem1 4 Haziran yumurtalama 5 Haziran çatlama oldu test yapsam çıkar mı sizce erken mi bekleye bekleye kafamda senaryolar tüm hamilelik belirtilerine ve triplerine girdim 😄😄 inşallah boş çıkmaz yoksa büyük yıkılacam 👀👀
serensuat balbadem1 evet canım çıkar😊 bende ovulasyon takibi yaptım 10 gün geçti test yaptım çok silik çıktı, varsa çıkar testi yapınca bizede haber ver🥰
balbadem1 Eslemim34 beklemenin bu kadar zor olduğunu bir ayım olmamıştı daha önce ilk defa hsg vs çektirdim bu ilk ay o yüzden de biraz hevesliyim
balbadem1 Youngmotherr tamamdır inşallah dayanırım 😬 her türlü belirtim var kafamda kuruyor da olabilirim tabii
balbadem1 Birdemet95 darısı bana inşallah şeninde netleşir ya çok hevesliyim Allah hepimizin gönlüne göre versin ❤️❤️
Blgnnnnn erdmdml ayni gün olmusuz çatlatma iğnesini bende dayanamayip test yaptım ama negatif bugün 9. Gunumdu erken mi yaptım bilmiyorum ama çok üzgünüm suan😓
Birdemet95 balbadem1 ama günlerdir böyle kuzum koyulaşmıyor, adet günüm gelsin olmazsam eğer kan vereceğim, Rabbim hepimizin gönlüne göre versin❤⚘ içinden yapmak geliyor testi yap bence de adet olana kadar umut var nasıl olsa☺
balbadem1 Birdemet95 çok haklısın rabbim ol demedikçe olmuyor zaten hepimiz vaktini bekliyoruz aslında hayırlısı ne diyelim galiba yapıcam bugün olmadı artık yarına sabah