Kızlar 2 hafta önce doğum yaptım.Karnım mahvolmuş durumda hem sezeryan izi hem de çatlaklar yüzünden.Sezeryan izi kalmasin diye hangi kremleri önerirsiniz?Bir de çatlaklar geçmiyormuş galiba.Lierac kullanıyordum fayda etmedi bitene kadar kullanayim mı yine de