ayseninbeybisi07 Kızlar şuan 34 hafta 2 günlük hamileyim doktor ödemim var işte bir kere tansiyonum çıktı diye sezeryan diyor ilk gebeliğim ben normal istiyorum sizce ne yapmayalım tavsiye istiyorum 😓
tlhmrv ayseninbeybisi07 tansiyon varsa seni riske atmazlar canım pıhtı atma ihtimali vs oluyo bn gebelik zehirlenmesiyle doğum yaptım yükseldi doğumda 18 oldu o anki panik heycan da arttiriyo bebeğide etkiliyo bu durum Allah korusun..bebeğin sağlıkla gelsin sezaryen olsun nolcak ondada o acıyı sen cekiyosun sen doguruyosun tabi herkes keşke normal doğursa ama bazen olmuyo d
Melekecre ayseninbeybisi07 normal istiyor olabilirsiniz,ancak sezaryan doğumda korkulcak birşey değil,kendinizi korkutmayin, sağlığınız ve bebeğinizin sağlığı herşeyden önemli..
Avril ayseninbeybisi07 bebeğim ve ben sağlıklı olalım da doğum şekli hiç önemli değil iki doğum şeklinin de kendince avantajları ve dezavantajları var öyle düşünmeyin Tansiyon çok riskli bir şey o riski almaktansa sezaryen seçeneğini düşünmeden kabul ederdim ben sanırım
poyrazin_annesi28 ayseninbeybisi07 Ben de bu sebeple sezeryan oldum. Ama öncesinde suni sancı verip normal denendi. Sağlıkla kucağına al inşallah gerisi mühim değil. Ben de çok ağlamıştım ama kucağıma aldımya yetti. Devlet mi özel mi ?
hsizyl Askim tansiyon cok riskli bende normal diye girdigim doguma sezeryan ciktim bu 2. Hamileligim tansiyonum hic düşüremediler anliyacagin o kadar sanciyi stresi bosuna cektim ama bi kac doktora görün sen yinede ne olur ne olmaz
ayseninbeybisi07 hsizyl ya ben bi kere çok ağladım öyle çıktı hiç yoktu o yüzden tekrar çıkar mı bende korkuyorum nasıl yapayım bilemedim
ayseninbeybisi07 tlhmrv aynen ondan çok korkuyorum ama benim tansiyonum hiç yoktu o gün çok ağladım sanırım o yüzden oldu bir kere çıktı sonra birdaha hiç çıkmadı çok şükür o yüzden napsam bilemedim
ayseninbeybisi07 Melekecre yok korkmuyorum fakat 3 kere olduğu için tedirginim aksine daha rahat geliyor sezeryan ama bilmiyorum kafam allak bullak hani bir kere yükselmiş tansiyonum birdaha hiç yükselmedi acaba riske girmelimiyim kararsızım
ayseninbeybisi07 Avril kesinlikle öyle ama sezeryan hayati birşey olmadıkça açmamaları gerekiyor acaba doktor kolayına geldiği için mi öyle yapıyor kararsız kaldım o yüzden size danışmak istedim
tlhmrv ayseninbeybisi07 o zman bı başka doktora daha danış canım bu gebelik zehirlenmesi teşhisi sadece tansiyon binkere yükseldi diye koyulmaz ısrarına kanına bakıp karar vermesi lazım normal doğum istiyosan içinde kalmasın binyere daha git bakalim
ayseninbeybisi07 poyrazin_annesi28 özele gidiyorum Amin inşallah sağlıkla gelsinler de gerisi önemli değil normal doğum varken sezeryan düşünmek istemiyorum ama doktor öyle deyince de birşey denmiyor
poyrazin_annesi28 ayseninbeybisi07 Tabi onlar bizden daha iyi bilir. Belki suniyle ugrastirmak istemiyordur sizi
ayseninbeybisi07 poyrazin_annesi28 olabilir doğum anında tansiyonun tekrar çıkabilir dedi ama bilmiyorum tabi
minikmucizemmmmmm ayseninbeybisi07 tansiyon yüksekliğinden bende acil doğum yaptım sezaryen. Haftam 37di
Havvaca hsizyl çok geçmiş olsun benimde 2 gündür 13-8 14-8 Arası gidip geliyor. Beni rahatsız etmiyor gayet iyiyim ama bilemedim 🤷🏻♀️
minikmucizemmmmmm ayseninbeybisi07 doğumdan bir gece önce rahatsızlık hissettim. Ben düştü sandım tansiyonum ama meğerse aşırı yüksekmiş. O güne kadar hiç tansiyon sıkıntısı yaşamadım