Fattiko Merhaba ilk bebek normal doğum bekliyorum ne zaman gelir hiç kestiremiyorum. Peki sizler ilk normal doğumunuzu kaçıncı haftada yaptınız?
Nurrrr0000444 Fattiko 39+5 de gelmişti miniğim gece 12 de gitmiştim sanciyla sabah 10 da doğum yaptım ilk doğumlar 12 saati buluyor
Heyzilwq Nurdann Ay bende bugün 39+5 yarın 39+6 oluyorux inşallah daha fazla bekletmez beni sizde 1 gün önce belirti olmuş muydu yoksa birden mi oldu
birannis_ Nurrrr0000444 bence o kişiden kişiye değişiyor siz 12 saatte doğum yapmışsınız ben 1 buçuk saatte doğum yaptım hersey 1,5 saat içinde oldu bitti yani çok insan var kolay doğum yapan uzun saatler almayan kişiden kişiye değişen bir durum bu
Emraida afraaa ikinci kac kilo dogdu kuvoze girmedi dimi? Bende 35.hamileyim ama acilmam var erken dogurmayi korkuyorum
Aslan_84 Fattiko ilk Doğumumu tam 40. Haftada yaptım kızıma. Şimdi 2. Hamileyim oda kız ve şekerden dolayı 39. Haftada suni sancı ile Dogurucam Allah’ın izniyle 🤲🏻
yesilkahve Fattiko tam 40.haftada 😄 ay haftaya çarşamba tam iki sene olacak sancıyla uyanalı duygulanmadım değil 😢
defneemom Fattiko 38+2de az az suyum geldi ve ağrılarım vardı fakat sezaryen oldum çünkü kızım tersti. ters olmasa normal doğum için yatırıcaklardı