Bsrcnr2808 çok komik bir anım var Ablam tüp bebek tedevisi gördüğünde doktoru ton balığı ve kabak çekirdeği yemesini söylemişti bebeğin tutunmasını yardımcı oluyuyor diye. Ben hamilelik müjdesini alinca ablam da bana söyledi ilk aylarda önemli tüket diye. Eşime söyledim gelirken getirmesi için bende o gün markete çıkmıştım Bim aktüel ürünlerde ton balığı indirimdeydi aldım bi kaç tane eve geldim heyecanlı heyecanlı yemek için. Meğersem kurufasulyeli ton balığıymış kurufasulye hiç hiç sevmem ton balığıyla birlikte çöpe gitmesin diye midem bulana bulana yedim. Hamilelikte tiksinme olduğundan da haberim yok ve ikisi hayatımın sonuna kadar kapandı bende. Eşim de gelirken bir sürü getirmişti dediğim gibi çöpe de gitsin istemiyorum günlük rutin olmuştu dolabı her açtığımda kusardim 😂😂😂