Kucukmelegimmm Bebeğim doğum kanalına indi normalde yani öyle hissediyorum ama ayaklarını hala gogsumun altinda hissediyorum ve kaburga kemiklerimi acıtıyor daha inmedimi aceba? İnse bu şekilde yukarda hissedermiyim sizce hareketleri?
nur_bebek34 İnmiş ama tam olarak en alt kısma gelmemiş. Son haftalar kaburganın altına iniyor ve acıtmıyor