Doktorum aşılama olumsuz olunca 1 ay verelim dedi. Bu ay adet olmam gereken tarihte adet olmadım 1-2 gün oynadı. 2 gündür idrar yolu enfeksiyonu çekiyorum çok kötü ağrım vardı idrara cikipduruyorum yaptıktan sonra da ağrım oluyor antibiyotik bile kullandım böyle olup gebe oldugunu öğrenen varmi ? Hani enfeksiyon olmasına rağmen bebekte olmuş olabilir mi
Akışına bıraktım çünkü bu ay aklımin ucunda bile yoktu adetim geçince bı acabami dedim