31+2 haftadayım. yüksek tansiyon şikayeti ile 4 gün önce hastaneye geldim yatışım yapıldı. tansiyon fena gitmiyor ama dün perinatolog bacak boyunun 28. haftada kaldığını söyledi. ilk doz ciğer geliştirici yapıldı. 32 hafta dolana kadar bekleyeceğiz, sonra her an alabiliriz dendi. 1550gr şu anda. panik oldum. beklenmiyordu. 15 günde bir ultrasonla bakılıyor ve gelişimi normal deniyordu. daha 1 hafta olmuştu son ultrasona gireli. 32 haftada doğum yapan var mı? çok korkmalı mıyım? akıl danışmam lazım çünkü bu hastanede doktorlar ne olumlu ne olumsuz bir şey söylemiyorlar. normalde doğuma kadar hastaneden çıkışım yasak ama yarın özeldeki doktoruma görünmeye gideceğim.